Εμεινες ένα χρόνο εκτός δράσης λόγω προβλήματος στον μηρό. Σκέφτηκες ποτέ ότι θα μπορούσες να μη συνεχίσεις στο ποδόσφαιρο;
«Δεν το σκέφτηκα ποτέ... Φυσικά δεν είναι μια εύκολη στιγμή να επιστρέφεις έπειτα από ένα χρόνο. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα τα παρατήσει, ήξερα από την αρχή πως πρέπει να δουλέψω σκληρά για να επιστρέψω. Ετσι, κάνω αυτό που πρέπει...»
Σκέφτεσαι πάντα θετικά. Ωστόσο, από που προκύπτει αυτή η αισιοδοξία από τη στιγμή που υπέφερες τόσο καιρό;
«Δεν είμαι ο πρώτος ποδόσφαιριστής που παθαίνει κάτι ανάλογο. Και σχεδόν όλοι επέστρεψαν. Αυτό μου δίνει θάρρος..».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου