Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει την λήξη, κοινή συναινέσει, της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Σίμο Ρουμπουλάκου.
Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ευχαριστεί τον Σίμο Ρουμπουλάκου για την συνεργασία και του εύχεται ολόψυχα κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου