Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ζέκα:Πρέπει να δούμε πως θα ξαναγεμίσουμε τις μπαταρίες μας για να εμφανιστούμε καλύτεροι στον επόμενο αγώνα





Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε καλά και δημιουργήσαμε ευκαιρίες για γκολ. Στο δεύτερο μέρος ο ΠΑΟΚ ήταν διαφορετικός, μας δυσκόλεψε. Θέλαμε πολύ τη νίκη".


Για το αν βγήκε κόπωση στους παίκτες του Παναθηναϊκού, είπε: "Είναι λογικό. Βρισκόμαστε στο τέλος της σεζόν, αισθανόμαστε λίγο κουρασμένοι. Παίζουμε με τέτοιο τρόπο που πρέπει να πιέζουμε συνεχώς, έτσι έχουμε και κόπωση".

Σε ό,τι αφορά τη συνέχεια, τόνισε: "Πρέπει να δούμε πως θα ξαναγεμίσουμε τις μπαταρίες μας για να εμφανιστούμε καλύτεροι στον επόμενο αγώνα. Είμαστε όλοι ισόβαθμοι, έχουμε άλλα 4 ματς ακόμη. Πρώτη θα τερματίσει η ομάδα που θα είναι καλύτερη σε κάθε τομέα. Το σημαντικό είναι να πάρουμε νίκες στη συνέχεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου