Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Πέτριτς:Μπορούμε να κατακτήσουμε την πρώτη θέση


Πέτριτς: «Δεν ήμασταν 100% συγκεντρωμένοι»



Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα, θα ήθελα όμως να πάρουμε και τη νίκη. Δεν τα καταφέραμε.Ο αντίπαλος ήταν καλύτερος σήμερα σε σχέση με τον τελικό. Εμείς δεν ήμασταν 100%
συγκεντρωμένοι, δεχθήκαμε ένα γκολ προς το τέλος και δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε»,

Αναφερόμενος στη συνέχεια των play-offs, τόνισε: «Δεν θέλω να μιλάω για φαβορί. Σίγουρα αν είχαμε κερδίσει θα ήμασταν σε πολύ καλύτερη θέση. Μπορούμε όμως να κατακτήσουμε την πρώτη θέση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου