ΣΕΛΙΔΕΣ

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Μουρίνιο:Μου αρέσει πολύ ή ομάδα και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν




Ο σύλλογος (σ.σ Τσέλσι) έχει κάνει φανταστική δουλειά και όχι μόνο επειδή ενισχυθήκαμε μεταγραφικά, αλλά επειδή το κάναμε σε χρόνο ρεκόρ.
Η μεταγραφική περίοδος κλείνει στις 31 Αυγούστου και εμείς κλείσαμε τις… αγορές μας στις 19 Ιουλίου. Αποκτήσαμε ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν και αυτό που θέλαμε. Μου αρέσει πολύ ή ομάδα και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου