ΣΕΛΙΔΕΣ

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Γρηγορίου:Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας






Ο Μιχάλης Γρηγορίου μίλησε kerkyrafc.gr:

«Τα παιδιά έκαναν μια καλή προσπάθεια, σ’ έναν, ωστόσο, αγώνα, που είχε, επί της ουσίας, τη λογική
του ξεμουδιάσματος και της “απόδρασης” από τις καθημερινές προπονήσεις. Συμπεράσματα είναι ακόμη πολύ νωρίς να εξαχθούν. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και στην παρούσα φάση οι παίκτες είναι κουρασμένοι –και... καλώς είναι- από τη δουλειά, που κάνουμε.

Το πολύ θετικό είναι ότι συνολικά η προετοιμασία μας πηγαίνει πολύ καλά. Όλα λειτουργούν πιστά, βάσει του προγράμματος που θέσαμε εξ αρχής, το κλίμα είναι επίσης εξαιρετικό κι αυτό είναι κάτι που φαίνεται...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου