Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

τερματοφύλακα Νορμπέρτο Μουράρα Νέτο απέκτησε η Φιορεντίνα

Τον νέο... Ζούλιο Σέζαρ, όπως τον αποκαλούν, απέκτησε η Φιορεντίνα, που ενέταξε στο δυναμικό της τον Νορμπέρτο Μουράρα Νέτο από την Ατλέτικο Παραναένσε.




Οι διαπραγματεύσεις θεωρούνταν... τελειωμένες εδώ και εβδομάδες, αλλά η επίσημη ανακοίνωση έγινε το απόγευμα της Δευτέρας

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Με έχουν συγκρίνει με τον Ζούλιο Σέζαρ και αυτό είναι πολύ κολακευτικό, αλλά προτιμώ να με ξέρουν ως Νέτο και όχι σαν διάδοχο κάποιου άλλου, αν και πρόκειται για έναν σπουδαίο τερματοφύλακα.
Είδωλό μου είναι ο Κλαούντιο Ταφαρέλ. Είμαι έτοιμος να κάνω υπομονή περιμένοντας τη θέση μου στην πρώτη ομάδα, γιατί και ο Σεμπαστιάν Φρέι και ο Αρτουρ Μπόρουτς είναι σπουδαίοι τερματοφύλακες.
Αν και στην αρχή μπορεί να μην παίζω πολύ, πιστεύω το ότι θα είμαι στην Ευρώπη θα ενισχύσει τις πιθανότητές μου να πάω στη Σελεσάο", δήλωσε ο Νέτο.
Η απόκτηση ενός τερματοφύλακα ήταν αναγκαία για τους βιόλα, μετά και τον σοβαρό τραυματισμό του Φρέι στο γόνατο που θα τον κρατήσει εκτός αγωνιστικής δράσης μέχρι τον Απρίλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου