Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Κουτσιανικούλης: Θέλουμε το Κύπελλο

Η κατάκτηση του Κυπέλλου είναι ο βασικός στόχος του ΠΑΟΚ για φέτος. Για να τα καταφέρει θα πρέπει να περάσει το σκόπελο του Ολυμπιακού στην προημιτελική φάση. Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, δηλώνει ότι όλοι οι παίκτες είναι έτοιμοι για ένα σκορ στο Καραϊσκάκη, που θα αυξήσει τις πιθανότητες πρόκρισης, ενόψει της ρεβάνς στην Τούμπα (2/2).

Οι δηλώσεις του στο olapaok.gr

- Πόσο σημαντικό είναι για σένα το γεγονός ότι συνδύασες την πρώτη παρουσία σου μετά από καιρό με νίκη του ΠΑΟΚ; 
"Για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι κέρδισε η ομάδα, με μεγάλο σκορ και εκτός έδρας. Είμαι, βέβαια, ευχαριστημένος που αγωνίστηκα, πιστεύω ότι είχα σχετικά καλή παρουσία, μετά από τόσο καιρό εκτός δράσης".
- Μπορούμε να μιλάμε για την μεγάλη επιστροφή του Βασίλη Κουτσιανικούλη;
"Κοίταξε, εγώ περίμενα την ευκαιρία, πιστεύω ότι την άρπαξα και ελπίζω να αγωνιστώ και σε άλλα παιχνίδια για να δείξω για ποιο λόγο με πήραν στην ομάδα".
- Σε βοήθησε ο τρόπος που αγωνίστηκε η ομάδα κόντρα στον Ολυμπιακό Βόλου;
"Με βοήθησε το γεγονός ότι έπαιξα τη θέση μου, στα άκρα. Έκανα ό,τι μου ζήτησε ο προπονητής και αμυντικά και επιθετικά".
- Μπροστά σας υπάρχει το ματς-πρόκληση με τον Ολυμπιακό. Ποιες είναι οι σκέψεις σου;
"Έμείς έχουμε στόχο το Κύπελλο, θα κυνηγήσουμε αποτέλεσμα μέσα στο Καραϊσκάκη για να έχουμε περισσότερες ελπίδες για τη ρεβάνς. Θα είμαστε έτοιμοι όλοι για αυτό το ματς".
- Το διάστημα που ήσουν ανενεργός και μάλιστα ακούστηκε έντονα το σενάριο να πας σε άλλη ομάδα θεωρείς ότι σε έκανε πιο ώριμο;
"Εγώ είχα πει στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ ότι πιστεύω πώς μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Μου είπαν ότι θα μου δοθούν ευκαιρίες και εγώ δούλεψα πολύ περιμένοντας να έρθουν. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω και από 'δω και στο εξής. Στόχος μου μέχρι το τέλος της περιόδου είναι να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα".
- Πιστεύεις ότι χρειάζεσαι χρόνο για να φθάσεις στα επίπεδα απόδοσης που επιθυμείς;
"Σίγουρα, θέλει χρόνο για να βρω το ρυθμό μου. Όλα θα βγούνε στο γήπεδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου