Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Θύμα ληστείας ο Ρέντναπ!



Θύμα ληστείας έπεσε ο Χάρι Ρέντναπ όταν βρέθηκε στη Μαδρίτη την προηγούμενη εβδομάδα για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση της Ατλέτικο με τη Ρεάλ στο Βιθέντε Καλντερόν για το Copa del Rey
"Ηταν δύσκολο να συγκεντρωθώ στον αγώνα, γιατί με λήστεψαν πριν. Βασικά, που έκλεψαν το πορτοφόλι. Μου πήραν τα πάντα. Ολα μου τα λεφτά, τις πιστωτικές κάρτες. Περπατούσα έξω από το γήπεδο και πήγα να πάρω μερικά γλυκά από ένα περίπτερο.
Το επόμενο που είδα, ήταν δύο άντρες πεσμένοι στα γόνατά τους μπροστά μου που μου τραβούσαν το παντελόνι! Τους λέω `Αφήστε το παντελόνι μου`, σπρώχνοντάς τους. Συνολικά εμφανίστηκαν 6 τύποι. Οταν έφυγαν συνειδητοποίησα τί είχε γίνει", εξήγησε ο προπονητής της Τότεναμ.
Αφορμή για την παρουσία του Ρέντναπ στη Μαδρίτη ήταν και το ενδιαφέρον των Πετεινών για τον Ντιέγκο Φορλάν, ο οποίος, όμως, κρίνεται ιδιαίτερα ακριβός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου