"Οι αγώνες θα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, γιατί έχουν σχεδιάσει το λάστιχο με σκοπό το θέαμα", τόνισε ο Ντε λα Ρόσα σε ραδιοφωνικό σταθμό της Βαρκελώνης.
"Ειδικά η πιο μαλακή γόμα είναι πολύ γρήγορη, αλλά επίσης φθείρεται πάρα πολύ. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα των αγώνων θα είναι περισσότερο ανοιχτό, καθώς κάθε οδηγός θα πρέπει να κάνει 2 ή 3 pit-stops σε κάθε GP".
Ο Ντε λα Ρόσα απέκλεισε, επίσης, την περίπτωση να οδηγήσει για την HRT του χρόνου. "Δεν αποτελεί επιλογή για μένα. Δεν ξέρω τι κρύβει το μέλλον. Ισως συνεχίσω τις δοκιμές για την Pirelli, βρω μια αγωνιστική θέση κάπου ή ρόλο δοκιμαστή σε ομάδα της F1".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου