Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Χάμιλτον: Στόχος το πρωτάθλημα

Ο Λιούις Χάμιλτον ελπίζει η νέα McLaren MP4-26, η οποία παρουσιάστηκε λίγες ημέρες αργότερα από τα περισσότερα άλλα μονοθέσια του 2011, θα είναι αρκετά ανταγωνιστική ώστε να τον βοηθήσει να κατακτήσει τον δεύτερο τίτλο F1 της καριέρας του.

"Ελπίζω το μονοθέσιο να αποδειχτεί εξίσου καινοτόμο όταν μπούμε στην πίστα την επόμενη εβδομάδα", δήλωσε ο 26χρονος βρετανός οδηγός.
"Πηγαίνω στο 2011 με ήρεμο, αλλά αποφασισμένο πνεύμα. Είμαι τόσο σωματικά έτοιμος,
συγκεντρωμένος και ανανεωμένος όσο ήμουν πριν από την πρώτη μου σεζόν στην F1.
"Ο στόχος μου για φέτος είναι να παλέψω για τον τίτλο μέχρι την τελευταία κούρσα, όπως συνέβη πέρυσι".
Ο Χάμιλτον αναφέρθηκε και σε μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των οδηγών για το ξεκίνημα της σεζόν, που είναι η διαχείριση των πολλών κουμπιών που υπάρχουν πλέον στο τιμόνι τους, μετά την προσθήκη του KERS και της κινούμενης πίσω αεροτομής στα μονοθέσια.
"Οι μηχανικοί μας βρήκαν κάποιες καλές ιδέες για να κάνουν τα συστήματα εύκολα στη χρήση", υποστήριξε.
"Βεβαια ότι πηγαίνεις με τέρμα γκάζι σε γύρο κατατακτήριες δοκιμές, ίσως είναι αρκετά δύσκολο να χρησιμοποιείς το KERS και την αεροτομή, αλλά στους αγώνες περιμένουμε να είναι πιο εύκολο".
Ο Χάμιλτον δήλωσε υπέρμαχος των αλλαγών στους κανονισμούς, ενώ σημείωσε πως η πιο έντονη φθορά των ελαστικών της Pirelli σε σχέση με τα Bridgestone θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους αγώνες, μέσω της αύξησης του αριθμού των pit-stop, από μόλις ένα που ήταν το συνηθισμένο πέρυσι.
Μπάτον: "Καλύτερος με τα νέα λάστιχα"Ο Τζένσον Μπάτον εμφανίστηκε εξίσου αισιόδοξος για μια καλή αγωνιστική παρουσία το 2011.
"Οι προσομοιώσεις που κάναμε έδειξαν ότι τα νέα λάστιχα θα ταιριάζουν στο ιδιαίτερο οδηγικό στιλ μου, άρα ελπίζω αυτό να μου δώσει ένα καλό πλεονέκτημα στους αγώνες", υπογράμμισε ο βρετανός, πρωταθλητής του 2009 με την Brawn.
"Είναι παράξενο που αυτή είναι μόλις η δεύτερη σεζόν μου στην McLaren, γιατί νιώθω πολύ άνετα στην ομάδα από την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ, πέρυσι τον Ιανουάριο.
"Πιστεύω ότι θα αισθάνομαι πολύ πιο άνετα μέσα σε αυτό το μονοθέσιο. Εγώ είμαι ο περιοριστικός παράγοντας γιατί είμαι ο πιο ψηλός οδηγός της ομάδας. Αλλά είμαι χαρούμενος που ακούγεται η φωνή μου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου