Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ο MVP της αναμέτρησης του ΟΑΚΑ, Ντάρσι Νέτο,



«Θα σταθώ στο πιο σημαντικό που ήταν η νίκη μας μετά από αρκετές αγωνιστικές που δεν είχαμε τα αποτελέσματα που θέλαμε.

Δείχνουμε ανάκαμψη και παίζουμε καλύτερα που δεν έχει να κάνει με την φυγή του κ. Κούπερ. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουμε αναλογιστεί την κατάσταση και ευελπιστούμε να έχουμε μία ανάλογη συνέχεια»,τόνισε αρχικά στις δηλώσεις του ο Βραζιλιάνος άσος των «κιτρίνων».

Για τα δύο γκολ που σημείωσε είπε: «Το γκολ έχει να κάνει με περιόδους. Η ομάδα διένυσε μία κακή περίοδο με την ομάδα να έχει καλούς επιθετικούς και πλέον έχει και τον Μπομπαντίγια, υπάρχει ποιότητα. Σημασία έχει η ομάδα να αποδώσει καλά, εγώ είμαι χαρούμενος που πέτυχα τα δύο γκολ.

Έχω ξαναπετύχει γκολ με το αριστερό πόδι στην πατρίδα μου την Βραζιλία όπου παίζαμε διαφορετικό σύστημα και έπαιζα πιο προωθημένος.

Εγώ θέλω να προσφέρω στην ομάδα είτε ως μπακ είτε ως χαφ. Δεν έχω να αποδείξω κάτι, έχω συμβόλαιο με τον Άρη και θέλω να προσφέρω. Τα δύο γκολ με κάνουν πολύ χαρούμενο αλλά ακόμη περισσότερο η νίκη της ομάδας».

Για το ντέρμπι που ακολουθεί με τον Ολυμπιακό δήλωσε: «Η αλήθεια ότι θα αγωνιστούμε με την καλύτερη, την πρώτη ομάδα της Ελλάδας που κάνει ένα τέλειο πρωτάθλημα. Αλλά με τον κόσμο μας κοντά θα κοιτάξουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης έχοντας σβήσει από το μυαλό μας το ευρωπαϊκό παιχνίδι που ακολουθεί για να φθάσουμε ακόμη πιο κοντά στην υλοποίηση των στόχων μας».

Για το που θέλησε να αφιερώσει τα γκολ που σημείωσε είπε: «Αρχικά το αφιερώνω στον γιο μου και στους γονείς μου και στον εαυτό μου που έχω την Δευτέρα γενέθλια και στους φιλάθλους μας που μας στηρίζουν και να συνεχίσουν να το κάνουνε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου