Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

"Φεύγω με ήσυχη τη συνείδηση μου", υποστήριξε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα σε συνέντευξη που παραχώρησε.




"Φεύγω με ήσυχη τη συνείδηση μου", υποστήριξε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα σε συνέντευξη που παραχώρησε σε βραζιλιάνικο μέσο με αφορμή την επιστροφή του στη Βραζιλία και συγκεκριμένα στη Γκρέμιο.

Μόνο καλά λόγια είπε ο Βραζιλιάνος για την παραμονή του στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "ο Παναθηναϊκός ήταν ένα στοίχημα για μένα και το κέρδισα".



Αναφερόμενος στην παραχώρηση του από τους "πράσινους" τόνισε "ήταν πολύ συγκινητική στιγμή. Πέρυσι προσπάθησαν να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας κι εγώ είχα την αρχική διάθεση να παραμείνω, αλλά πολλά
άλλαξαν στην ομάδα, η οικονομική κρίση προκάλεσε σύγχυση και οι συζητήσεις δεν προχώρησαν. Είχα μία ειλικρινή συζήτηση με τον Δημήτρη Γόντικα και του είπα για την πρόταση της Γκρέμιο. Φεύγω με ήσυχη τη συνείδησή μου. Είμαι χαρούμενος που έκλεισε με αυτόν τον τρόπο ένας κύκλος για μένα".

Ο αρχηγός της Βραζιλίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010 πρόσθεσε "όταν αποχώρησα από την Άρσεναλ, πολλοί το βρήκαν περίεργο, αλλά εγώ ήξερα πως αν παρέμενα στην Αγγλία δεν θα αγωνιζόμουν στην Εθνική Βραζιλίας. Ο Παναθηναϊκός ήταν ένα στοίχημα για μένα και το κέρδισα, από τη στιγμή που αγωνίστηκα στο Μουντιάλ του 2010".

Τέλος, σχολιάζοντας την απόφαση του να επιστρέψει στη Βραζιλία, επισήμανε "είχα σχεδιάσει να επιστρέψω. Πριν από λίγους μήνες αποφασίσαμε με την οικογένειά μου πως είχε έρθει η ώρα. Μέχρι πριν από λίγες ημέρες δεν υπήρχε τίποτα. Καμία επαφή. Είχα βρεθεί κοντά στην Γκρέμιο τον Ιανουάριο, αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί η μετακίνηση επειδή είχα συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και δεν μου το επέτρεψαν. Η διοίκηση του Παναθηναϊκού δεν ήθελε να διαπραγματευτεί. Χαίρομαι που η Γκρέμιο συνέχισε να πιστεύει σε μένα και τώρα συμφωνήσαμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου