Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Στην Ελλάδα βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ, ο 15χρονος Πολ Κατσέτης, ο οποίος δήλωσε πανέτοιμος να δουλέψει σκληρά.


Ο νεαρός μέσος θα προπονείται με την πρώτη ομάδα της ΑΕΚ, αλλά θα αγωνιστεί με την ομάδα νέων, ενώ παράλληλα θα πηγαίνει και σχολείο.

Ο Κατσέτης έχει ενθουσιαστεί ιδιαίτερα με τον ερχομό του στην Ευρώπη, ενώ όνειρό του είναι να αγωνιστεί κάποια στιγμή στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Η ΑΕΚ είναι μια αρκετά δυνατή ομάδα. Συνήθως τερματίζει στην πρώτη τετράδα", είπε αρχικά σε δηλώσεις του σε μέσο της Αυστραλίας.

"Και αυτό είναι απλά η αρχή. Εκεί θα δουλέψω δύο φορές πιο σκληρά. Έχω ακούσει ότι είναι σαν την Ιταλία. Έχουν καλή τεχνική και δουλεύουν πολύ στη φυσική κατάσταση", δήλωσε στη συνέχεια.


Ο Κατσέτης, που μιλάει λίγα ελληνικά, έχει υπογράψει συμβόλαιο τριετούς διάρκειας, αλλά το γεγονός ότι θα λείψει από την Αυστραλία για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν τον τρομάζει.

"Θα είναι δύσκολα. Θα μου λείψει η οικογένειά μου. Αλλά αν πραγματικά το θέλω αυτό, δεν θα κάνω πίσω επειδή θα μου λείπουν η οικογένειά μου και οι φίλοι μου. Αν δεν τα καταφέρω, η ζωή θα συνεχιστεί. Οπότε πρέπει να δοκιμάσω και να μην το μετανιώσω. Πρέπει να το κάνω", τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου