Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Την ικανοποίηση του για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό Βόλου εξέφρασε ο Ιγκόρ Ομπέρτ σε ΜΜΕ της χώρας του.


"Ήξερα πως από τον Βόλο με είχαν δει σε δύο παιχνίδια. Εν συνεχεία η διοίκηση της ομάδας με πλησιάσε για να συζητήσουμε το ενδεχόμενο συνεργασίας μας. H πρόταση του Βόλου ήταν έκπληξη για μένα. Ωστόσο είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω εκεί. Είμαι ικανοποιημένος που έκλεισα στην ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου και θα δουλέψω σκληρά".

Ερωτηθείς για τους Μπρέσκα και Ντολεζάι σχολίασε ότι: "Ο Μπρέσκα είναι ένας μεγάλος σταρ. Και οι δύο είναι πολύ καλοί παίκτες. Με υποδέχθηκαν πολύ καλά και με βοήθησαν. Είμαι εδώ δύο μέρες και νιώθω σαν να έχουν περάσει δύο μήνες".


Όσον αφορά στον νέο του προπονητή δήλωσε: "Έίναι ένας νεαρός Ισπανός τεχνικός. Έχουμε ήδη μιλήσει. Είναι λίγο περίεργο γιατί μιλούσαμε με μεταφραστή, όμως μου είπε ότι είναι χαρούμενος που με έχει στην ομάδα και εγώ του διευκρίνισα πως θα προσπαθήσω πολύ για να βοηθήσω τον σύλλογο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου