Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Την πικρία του για το γεγονός πως ο Ερνέστο Βαλβέρδε δεν του έδωσε κάποια ευκαιρία να αποδείξει το ταλέντο του, εξέφρασε ο Γιώργος Κατσικογιάννης



Ο Έλληνας μέσος, που ενημερώθηκε την Δευτέρα από την διοίκηση των "ερυθρολεύκων" πως θα μείνει ελεύθερος καθώς δεν βρίσκεται στα πλάνα του Ισπανού προπονητή, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "Sentra FM 103.3" δήλωσε πως είναι δύσκολο να τα βρει στο οικονομικό με τον Ολυμπιακό, ενώ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Για την λύση του συμβολαίου του από τον Ολυμπιακό: "Μίλησα με τη διοίκηση της ομάδας. Όπως γνωρίζετε η ομάδα του Ολυμπιακού έχει πολλούς παίκτες στο ρόστερ της και αποφασίσαμε μαζί να μην συνεχίσω άλλο στον σύλλογο. Εντάξει είμαι και εγώ ένας παίκτης που θέλω να αγωνίζομαι και θεωρώ ότι σε αυτή την ομάδα δεν θα έπαιρνα τις ευκαιρίες που θα ήθελα".


Για το αν έχει στο μυαλό του τον επόμενο σταθμό της καριέρας του:"Αυτή τη στιγμή είχα δυο χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, το οποίο λήγει το 2013. Θεωρώ πάντως ότι είναι λίγο δύσκολο να τα βρούμε στο οικονομικό με την ομάδα. Δεν έχω ωστόσο κάτι στο μυαλό μου για το μέλλον. Μίλησα με τη διοίκηση και μου είπαν ότι υπάρχει ένα ενδιαφέρον από τον Πανιώνιο".

Για το αν υπάρχει πρόθεση από τον Ολυμπιακό να καλύψει μέρος του συμβολαίου του: "Εννοείται αυτό γιατί ο Πανιώνιος δεν μπορεί να μου καλύψει για έναν χρόνο όλο το συμβόλαιο μου. Τώρα θα πάω στα γραφεία της ομάδας να το συζητήσουμε ώστε να βρεθεί η λύση και να γίνει κάτι καλό. Σήμερα δεν έχω ραντεβού με την ομάδα αλλά περιμένω αυτές τις μέρες να πάω εκεί να τα βρούμε και να δούμε τι θα γίνει".

Για το αν είναι σίγουρο πως τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στον Πανιώνιο:"Εντάξει δεν είναι εκατό τις εκατό σίγουρο, μου είπαν από τον Ολυμπιακό ότι υπάρχει ένα ενδιαφέρον από τον Πανιώνιο, ξέρουμε ότι οι σχέσεις της ομάδας με τον Πανιώνιο είναι αρκετά καλές, πήραν και πέρσι τον Κώστα το Μήτρογλου και τον Γιώργο Γκαλίτσιο βοήθησαν τα παιδιά. Μακάρι να γίνει κάτι και με μένα, ώστε να πάω εκεί. Ο Πανιώνιος είναι ένα σοβαρό σωματείο, ένας μεγάλος σύλλογος που θα με βοηθήσει για τη συνέχεια της καριέρας μου".

Για το ποιες εντυπώσεις έχει φεύγοντας από τον Ολυμπιακό και αν υπάρχει πικρία: "Σίγουρα μου αφήνει μια πικρία γιατί ο προπονητής δεν μου έδωσε μια ευκαιρία. Ήρθε  δυο χρόνια ο κύριος Βαλβέρδε και τα δυο αυτά χρόνια με έδωσε δανεικό τη μια χρονιά στο Λεβαδειακό και ενάμισι χρόνο στον ΟΦΗ. Εγώ σε όσες ομάδες πήγα έπαιξα, αγωνίστηκα, έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό ο κόσμος ξέρει ποιος είμαι αλλά από εκεί και πέρα δεν μου δόθηκε μια ευκαιρία.

Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος έχει πάρει πολλούς παίκτες, έτσι είναι όμως το ποδόσφαιρο. Μου αφήνει μια πικρία γιατί από μικρό παιδί είμαι στον Ολυμπιακό, από 12 χρόνων συγκεκριμένα βρίσκομαι στην ομάδα. Σίγουρα λοιπόν όταν κάποιος φεύγει από μια τόσο μεγάλη ομάδα νιώθει πικραμένος ειδικά όταν δεν έχει δείξει αυτά που θέλει να δείξει".

Για το αν είχε συζητήσει καθόλου με τον Ερνέστο Βαλβέρδε: "Δεν είχα συζητήσει καθόλου με τον κύριο Βαλβέρδε. Τώρα το τι φταίει δεν το ξέρω εγώ αυτό, αυτό που γνωρίζω εγώ  και μου είπε ο Ολυμπιακός είναι να πάω δυο χρόνια δανεικός όπως και έκανα και πήγα και αγωνίστηκα. Τώρα άλλοι είναι αυτοί που αποφασίζουν".

Για το ότι ο επαγγελματισμός είναι σκληρός και ότι σημασία έχει να έχει χρόνο συμμετοχής όπου παίζει: "Αυτό είναι νόμος. Από τη μια μεριά θέλω και εγώ να αποχωρήσω γιατί αν έμενα στον Ολυμπιακό  δεν έπαιρνα τις ευκαιρίες μου. Γι' αυτό για μένα και για τη συνέχεια της καριέρας μου είναι καλύτερο να πάω σε μια ομάδα να παίξω και να δείξω ποιος είμαι όπως και έκανα τόσα χρόνια γιατί άμα ήθελα έμενα στο συμβόλαιο μου και να πω ξέρετε κάτι μένω στον Ολυμπιακό, πληρώστε με και δεν πάω πουθενά να παίξω.

Εγώ έχω δείξει πως δεν είμαι τέτοιο παιδί θέλω να αγωνίζομαι όπου πηγαίνω και θέλω να πάω μπροστά στο ποδόσφαιρο. Δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα χρήματα ούτε τίποτα. Με ενδιαφέρει να παίξω μπάλα και να δείξω στον κόσμο ποιος είμαι. Είμαι από ποδοσφαιρική οικογένεια, έχουν παίξει πολλά χρόνια μπάλα ο πατέρας μου και ο θείος μου στην Α' εθνική και έχω κάποιους ανθρώπου που με συμβουλεύουν και τους ακούω πάρα πολύ".

Για το ότι είναι σε μια ηλικία που πρέπει να παίξει ποδόσφαιρο και δεν μπορεί να περιμένει: "Ακριβώς έτσι είναι γιατί εδώ στην Ελλάδα είσαι εικοσιτριών χρόνων και σε θεωρούν ακόμη ταλέντο. Εγώ πλέον δεν είμαι ταλέντο, είμαι ποδοσφαιριστής μεγάλος σε ηλικία θα έλεγα και πρέπει να δείξω τις ικανότητες μου".

Για την κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο: "Πιστεύω ότι κάθε χρόνο είναι και χειρότερα τα πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, βλέπουμε ότι οι περισσότερες ομάδες δεν έχουν χρήματα, δυο-τρεις ομάδες είναι αυτές που πληρώνουν. Πιστεύω ότι πάλι ο Ολυμπιακός θα κάνει τη διαφορά γιατί έχει κάνει και μεταγραφές. Βλέπουμε ότι ο πρόεδρος ασχολείται πάρα πολύ με την ομάδα, την αγαπάει, έχει κάνει πάρα πολύ καλές κινήσεις. Όπως είπα και πριν πιστεύω ότι κάθε χρόνο το ποδόσφαιρο πάει  και χειρότερα, εγώ έχω πάει δυο χρόνια δανεικός και στις ομάδες που πήγα είχαν πολλά οικονομικά προβλήματα και διακρίνω ότι δεν κυλούν καλά τα πράγματα".

Για την πρώην ομάδα του τον ΟΦΗ: "Εμείς σαν ποδοσφαιριστές κάναμε το καθήκον μας, βγάλαμε τρίτη την ομάδα, απο το Δεκέμβρη και μετά ο ΟΦΗ έκανε πάρα πολύ καλή πορεία και πιστεύω ότι  άξιζε και αξίζει να βρίσκεται στην Α' εθνική. Ελπίζω και εύχομαι να βγει μια απόφαση που θα είναι θετική για αυτόν. Είναι μια μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία, ο κόσμος είναι καταπληκτικός, δέθηκα πάρα πολύ με τον  κόσμο και πιστεύω τελικά να του δώσουν την ευκαιρία να αγωνιστεί στην Α' εθνική".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου