Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ιδιαίτερα ενθουσιασμένος εμφανίστηκε ο Σεμπαστιάν Σάχα κατά την πρώτη του προπόνηση με τη Ράσινγκ Κλουμπ,



Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η ομάδα έχει πολλές φιλοδοξίες. Πρέπει να παλέψουμε για το πρωτάθλημα και να επιστρέψουμε στις διεθνείς διοργανώσεις", τόνισε ο πρώην τερματοφύλακας της ΑΕΚ στη συνέντευξη Τύπου μετά την προπόνηση.

Απαντώντας στο γιατί επέλεξε τη Ράσινγκ για να συνεχίσει την καριέρα του, είπε: "Με έπεισε η σοβαρότητα των διοικούντων, που ήταν πολύ ξεκάθαροι και άμεσοι σε αυτό που ήθελαν", ενώ πρόσθεσε πως σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε ο προπονητής της ομάδας, Ντιέγο Σιμεόνε.


Τέλος, ο 32χρονος Αργεντινός είπε: "Στην Ευρώπη ανδρώθηκα σαν επαγγελματίας και άνθρωπος. Είμαι σε καλή φάση της καριέρας μου. Ως τερματοφύλακας είμαι στο ίδιο επίπεδο με πριν, αλλά η εμπειρία παίζει σπουδαίο ρόλο στη θέση που αγωνίζομαι. Ελπίζω να αποδειχθώ χρήσιμος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου