Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Περ Μέρτεζακερ μίλησε για το παιχνίδι της Αρσεναλ με την Μπόλτον εξυμνώντας την αμυντική λειτουργία της ομάδας



Μέρα με την μέρα γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας και σίγουρα θα βελτιωνόμαστε. Είχαμε περισσότερο χρόνο αυτή την εβδομάδα να δουλέψουμε με τους συμπαίκτες μου, ενώ ρίξαμε το βάρος ιδιαίτερα στον αμυντικό τομέα.

Αυτό φάνηκε στο ματς του Σαββάτου όπου αμυνθήκαμε συνολικά καλύτερα. Ήμασταν πιο κοντά τόσο οι γραμμές μας, όσο και οι τέσσερις που παίξαμε στην άμυνα.


Μετά τα 4 τέρματα που δεχθήκαμε από την Μπλάκμπερν είναι γεγονός ότι χάσαμε μέρος της αυτοπεποίθησής μας, αλλά πλέον είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη δουλειά μας το Σάββατο.

Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε, τουλάχιστον όσον αφορά τον αμυντικό μας τομέα. Θέλω να κάνω καλή δουλειά, ειδικά στην άμυνα. Αυτός είναι ο ρόλος μου.

Αν ο προπονητής μου με επευφημεί είναι εξαιρετικό, αλλά εγώ πρέπει να συνεχίσω τη δουλειά. Οι εμφανίσεις μου μπορούν να γίνουν καλύτερες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου