"Είναι τρομερό. Αυτό που κάναμε δεν ήταν αρκετό. Φυσικά και είμαστε απογοητευμένοι, υπάρχει πρόθυμο πνεύμα στην ομάδα αλλά αν κοιτάξουμε τον αριθμό των τερμάτων που έχουμε δεχτεί τότε βλέπουμε ότι δεν είναι αρκετό",
"Δεν μπορείς να έρχεσαι εδώ και να δέχεσαι τέσσερα γκολ όπως κάναμε σήμερα. Πιστεύω ότι η ομάδα θα ανέβει αλλά είναι σημαντικό να πάρουμε άμεσα θετικά αποτελέσματα.
Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε την ικανότητα συγκέντρωσης στην άμυνα για να παίρνουμε τέτοια ματς. Είναι σημαντικό να μην δίνεις τέτοια φθηνά γκολ στον αντίπαλο.
Συνολικά, δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες, ακόμα και στο δεύτερο ημίχρονο, όμως είχαμε έλλειψη συγκέντρωσης σε αυτό που ξέραμε ότι ήταν το δυνατό τους σημείο: κόρνερ και χτυπήματα φάουλ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου