Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Με στόχο να αρπάζει την ευκαιρία όποτε του δίνεται και να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, θέλει ο Ταμπάκης.



Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία θέλω να μπαίνω μέσα και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό" είπε ο 19χρονος τερματοφύλακας.

Σε ερώτηση που του έγινε για το γεγονός ότι απέτρεψε τη σύρραξη στο τέλος ανάμεσα στον Ιωαννίδη και τον Καντέ, υποστήριξε: "Είμαι χρόνια στην ομάδα ξέρω τα παιδιά και έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω. Δεν πρέπει να γίνονται τέτοια πράγματα σε φιλικά ματς".


Για το πως αισθάνεται ο ίδιος μετά τη συμμετοχή του σε ένα ακόμη φιλικό υπερασπίζοντας την εστία του Παναθηναϊκού, ανέφερε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που έπαιξα αν και σε φιλικό και όποτε μου δοθεί η ευκαιρία θα προσπαθώ να ανταπεξέρχομαι".

Τέλος, ο νεαρός πορτιέρο σημείωσε πως όλοι οι γκολκίπερ παλεύουν για μια θέση ενώ αναφέρθηκε και στο μέλλον: "Παλεύουμε και οι τέσσερις για μια θέση. Είναι δύσκολη η συνέχεια θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου