Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Κοντρέρας: θα μπορέσω να αγωνιστώ με την Εθνική ομάδα


Ο Κοντρέρας, όμως, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα "noticias.123.cl", δηλώνει έτοιμος για τα παιχνίδια της Εθνικής Χιλής με την Ουρουγουάη και την Παραγουάη.

Επίσης, ο αμυντικός του ΠΑΟΚ τονίζει ότι θα είναι έτοιμος για το ματς με την Τρίπολη, όπως έλεγε και στην προπόνηση της Παρασκευής.


Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Κοντρέρας:

"Ήρθα σε συμφωνία με το τεχνικό τιμ του ΠΑΟΚ να μην αγωνιστώ στο παιχνίδι με τους Σάμροκ Ρόβερς για το Europa League και να αποθεραπευτώ πλήρως για να είμαι έτοιμος για τη συνέχεια. Θα αγωνιστώ την Κυριακή (6/11, τη Δευτέρα (7/11) θα αναχωρήσω για τη Χιλή και την Τρίτη θα είμαι εκεί"


Στη συνέχεια, ανέφερε: " Δόξα το Θεώ δεν έχω κάτι πιο σοβαρό και θα μπορέσω να αγωνιστώ με την Εθνική ομάδα, κάτι που δεν είχα καταφέρει στο προηγούμενο μου ταξίδι, λόγω ενός τραυματισμού".

Τέλος, τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που αγωνίζομαι για τη χώρα μου. Ελπίζω στο μέλλον να μην αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα και να μην έχω τη δυνατότητα να συμμετάσχω".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου