Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Τα οικονομικά προβλήματα καθημερινά "βαραίνουν" ολοένα και περισσότερο τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό. Για τον λόγο αυτό και την επόμενη μέρα της "μάνας του λόχου" μίλησε ο πρόεδρος του Αχιλλέας Μακρόπουλος.



Αναλυτικά όσα είπε ο Αχιλλέας Μακρόπουλος:

"Δίνουμε κάθε μέρα τη δική μας μάχη τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου. Περιμένω εναγωνίως να υπογράψουμε τη σύμβαση με την ΠΑΕ για να πάρουμε μια ανάσα και να τακτοποιήσουμε κάποιες από τις οφειλές μας. Πραγματικά κάθε μέρα φτάνουν στα γραφεία μας απαιτήσεις καταβολής παλιών χρεών. Όπως σας έχω ξαναπεί τα παλιά χρέη μας έχουν πραγματικά λυγίσει.


Δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μόνο τις τρέχουσες υποχρεώσεις μας, αλλά και οφειλές παρελθόντων ετών. Αυτές είναι που μας έχουν κατασπαράξει. Έχω μπει σε σκέψεις. Έχω κουραστεί όχι από τη δουλειά, αλλά από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, αλλά δεν το βάζω κάτω. Σε λίγο καιρό κλείνω έναν χρόνο από την επιστροφή μου στον Ερασιτέχνη.

Δεν ζητιανεύω χρήματα από κανέναν. Ζητώ τη βοήθεια όλων. Τι περιμένουν κάποιοι για να βοηθήσουν; Να διαλυθεί ο Ερασιτέχνης; Δεν ζητάω μεγάλη βοήθεια, αλλά έστω κάποια μικρή που θα μας δώσει μια ανάσα. Εγώ και το επιτελείο μου έχουμε σκεφτεί ένα σωρό τρόπους για να μαζέψουμε κάποια χρήματα. Θα τα μάθετε όλα πάρα πολύ σύντομα" ήταν το σχόλιο του Αχιλλέα Μακρόπουλο

Σε ότι αφορά τα τμήματα και τις τρέχουσες υποχρεώσεις: "Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσουμε τα τμήματα μας. Θα είμαι στο πλευρό όλων των αθλητών του Τριφυλλιού και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια, πάντα μαζί με τους συνεργάτες μου. Έχω σκεφτεί κάποια πράγματα και περιμένω να δω τι μπορούμε να κάνουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου