Η Σέλτικ ήταν η νικήτρια στο 2ο "Old Firm" της σεζόν, καθώς επικράτησε με 1-0 της Ρέιντζερς στο "Σελτικ Παρκ" χάρη σε γκολ του Τζο Λέντλεϊ.
Οι "καθολικοί" έτσι προσπέρασαν τους "προτεστάντες" και η νέα χρονιά θα τους βρει στην κορυφή (για 1η φορά φέτος), έχοντας εντυπωσιακό σερί πλέον με 9 συνεχόμενες νίκες, ενώ είχαν βρεθεί και 12 βαθμούς πίσω από την Ρέιντζερς (με ματς λιγότερο τότε).
ΣΕΛΤΙΚ: Φόρστερ, Άνταμ Μάθιους, Ρόνιε, Μουλγκρού, Τζο Λέντλεϊ, Σκοτ Μπράουν, Καγιάλ (77' Κι Σουνγκ-Γέουνγκ), Βανιάμα, Φόρεστ, Σαμαράς, Χούπερ (86' Στόουκς).
ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ: ΜακΓκρέγκορ, Μπρόουντφουτ, Μπάρτλεϊ, Μποκανέγκρα, Πάπατς, ΜακΚάλοχ (79' Χίλι), Στίβεν Ντέιβις, Αλούκο (67' Γουάλντ), Λι Γουάλας (79' Μόρις Εντού), Γέλαβιτς, Λάφερτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου