Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι, με πέντε γκολ, που πιστεύω να ευχαριστήθηκε ο κόσμος. Η Επανομή ήταν αρκετά καλή και δυνατή ειδικά στην έδρα της. Έδειξε ότι είναι δουλεμένη ομάδα και ότι παλεύει όλα τα ματς.
Εμείς ήμασταν σωστά προετοιμασμένοι και σεβαστήκαμε τον αντίπαλο
. Οφείλαμε να είμαστε σοβαροί και πράγματι δείξαμε πειθαρχία, σε ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο.Σε τέτοια παιχνίδια, οι ομάδες της Super League μόνο ζημιές μπορούν να έχουν. Το Κύπελλο είναι μέσα στους στόχους μας και αισιοδοξούμε ότι θα φτάσουμε ψηλά στο συγκεκριμένο θεσμό", τόνισε ο τεχνικός του Ατρόμητου, Γιώργος Δώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου