Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Η Ατλέτικο έχασε από την Αλμπαθέτε και μέσα στην Μαδρίτη, έτσι αποκλείστηκε από την συνέχεια του κυπέλλου, από την ομάδα της 3ης κατηγορίας



Η κατρακύλα της Ατλέτικο Μαδρίτης συνεχίζεται, καθώς αποκλείστηκε από την Αλμπαθέτε στο ισπανικό κύπελλο.

Η ομάδα της 3ης κατηγορίας μετά την νίκη στην έδρα της με 2-1, επικράτησε και μέσα στο "Βιθέντε Καλντερόν" με 1-0.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου