Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Την επανάληψη της αναμέτρησης μεταξύ του Άγιαξ και της Άλκμααρ αποφάσισε η ολλανδική ομοσπονδία



Το ματς Κυπέλλου είχε διακοπεί οριστικά στο 38ο λεπτό, όταν ένας οπαδός εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο του "Άμστερνταμ Αρένα" και προπηλάκισε τον Κοσταρικανό τερματοφύλακα της Άλκμααρ, Εστέμπαν.

Ο τελευταίος, όχι μόνο δεν έμεινε αμέτοχος αλλά κλώτσησε τον εισβολέα με συνέπεια να αντικρίσει την κόκκινη κάρτα από τον ρέφερι Νάιχαους.


Αξίζει να σημειωθεί πως την περασμένη εβδομάδα ακύρωσε την κόκκινη κάρτα του Εστέμπαν, ενώ δεν κατακυρώθηκε η νίκη στον Άγιαξ παρότι προηγούνταν μέχρι το σημείο όπου διεκόπη ο αγώνας.

Ο "Αίαντας" παράλληλα τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ, ενώ απαγορεύθηκε η είσοδος στα γήπεδα στον οπαδό για τα επόμενα 30 χρόνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου