"Είμαστε ευχαριστημένοι. Υπό την έννοια ότι είμαστε μέσα στους ευρωπαϊκούς στόχους μας, είμαστε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και τώρα ξεκινάμε την προσπάθεια μας στο Κύπελλο. Αν εξαιρέσουμε δύο ματς που χάθηκαν βαθμοί που δεν θα έπρεπε να έχουν χαθεί
, με χειρότερες ομάδες θα ήμασταν απόλυτα ευχαριστημένοι, αλλά αυτό δυστυχώς δεν αλλάζει. Παρόλα αυτά είμαστε ικανοποιημένοι.Κλείνουμε το πρώτο μισό και περιμένουμε τη νέα σεζόν ώστε να δουλέψουμε το ίδιο καλά και γιατί όχι και ακόμα καλύτερα, με στόχο πρωτάθλημα, Κύπελλο, ενώ με την κλήρωση που είχαμε νομίζω ότι έχουμε τη δυνατότητα να ονειρευόμαστε ότι μπορούμε να πάμε παρακάτω. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, νομίζω ότι κλείνουμε ικανοποιημένοι τη χρονιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου