Είναι μια τρομερή απόφαση του διαιτητή. Δεν ήταν πέναλτι και ο Μάρτιν Ο'Νιλ (σ.σ.: ο κόουτς της Σάντερλαντ) πρέπει να αισθάνεται αδικημένος", είπε και συνέχισε…
"Πίστευα στην αρχή πως είναι πέναλτι, αλλά το ξαναείδα και δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Είμαι ειλικρινής. Πάντα λέω αυτό που βλέπω. Δεν ήταν πέναλτι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου