Συγκεκριμένα, μετά το διαζύγιο με τον Μπαμόγκο, οι Αγρινιώτες έλυσαν την συνεργασία τους με τους Χάρη Παππά και Βαλερί Μεζάκ, οι οποίοι δεν ήταν στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας και έτσι αποφασίστηκε να χωρίσουν οι δρόμοι τους.
Οι δύο ποδοσφαιριστές πέρασαν από τα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψαν την λύση των συμβολαίων τους και πλέον είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.
Η ανακοίνωση για το... διαζύγιο: "Οι ποδοσφαιριστές Βαλερί Μεζάκ και Χάρης Παππάς έλυσαν σήμερα κοινή συναινέση τα συμβόλαιά τους με τον Παναιτωλικό. Τους ευχαριστούμε για τη συνεργασία και ευχόμαστε καλή συνέχεια στη καριέρα τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου