Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Διέψευσε ότι είχε διάλογο με τον Δημήτρη Γόντικα ο Γιούρκας Σεϊταρίδης με θέμα συζήτησης το ενδεχόμενο αποδεσμεύσής του από τον Παναθηναϊκός.


Σεϊταρίδης: «Καμία συζήτηση με Γόντικα»

«Ποτέ δεν έγινε αυτός ο διάλογος» ξεκαθάρισε ο Σεϊταρίδης στη SportDay και πρόσθεσε: «Γενικώς δεν είχα καμία κατ' ιδίαν συζήτηση με τον κ. Γόντικα. Απλώς είχε έρθει προ ημερών και είχε μιλήσει σε όλους μας για το διοικητικό κομμάτι. Δεν είχε κανένα τετ α τετ μαζί
μου και απορώ πώς γράφονται αυτά τα πράγματα που είναι τελείως ψευδή», τόνισε και κατέληξε 

«Πριν από κάθε μεταγραφική περίοδο ακούω και διαβάζω τα ίδια πράγματα. Οτι μου είπαν να φύγω ή ότι εγώ ζήτησα να φύγω. Ας σταματήσει πια αυτή η καραμέλα, γιατί κούρασε αυτή η ιστορία. Είναι γελοία πράγματα. Δεν ξέρω από πού βγαίνουν αυτά και πραγματικά με κάνουν να απορώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου