Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Στο χώρο της συνέντευξης Τύπου, του γηπέδου της Καισαριανής, προσήλθε μετά την οριστική διακοπή του αγώνα αντιπροσωπία παικτών του Εθνικού Αστέρα, συνοδευόμενη από τον πρόεδρο του ΠΣΑΠ, Στέλιο Γιαννακόπουλο



Αναλυτικά η επιστολή ανέφερε:"Εμείς οι ποδοσφαιριστές του Eθνικού Αστέρα απελπισμένοι πλέον από τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και αφού εξαντλήσαμε όλα τα περιθώρια υπομονής και αντοχής, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στη διαμαρτυρία αυτή.

Αποτελούμε τον κανόνα στη Β’ και Γ’ Εθνική και όχι την εξαίρεση. Σχεδόν σε όλες τις ομάδες συνάδελφοί μας επαγγελματίες, κυριολεκτικά πεινούν. Θα συνεχίσουμε να φωνάζουμε και αν δεν βρούμε ανταπόκριση θα κλιμακώσουμε τις αντιδράσεις μας.
Δεν είμαστε προνομιούχοι είμαστε εργαζόμενοι και δεν μπορούμε πια να επιβιώσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου