Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Βαλβέρδε: "Οι διακοπές τελείωσαν"


Οι διακοπές τελείωσαν. Ώρα για δουλειά. Έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας και πρέπει να συνεχίσουμε όπως τελειώσαμε", είπε αρχικά στους παίκτες του ο Ερνέστο Βαλβέρδε και συμπλήρωσε: "Θα χρειαστείτε όλοι σας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου