Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ο Γιώργος Παράσχος τόνισε ότι ο Λεβαδειακός πήρε μία σημαντική νίκη, απέναντι στον ΟΦΗ.







Eχω μια πολύ δυνατή σχέση με τον ΟΦΗ και θα κρατήσει για πάντα με την ομάδα και την Κρήτη. Ήταν ένα πολύ σημαντικό τρίποντο για εμάς απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα και δυνατή έδρα. Ο ΟΦΗ ήταν στο
πρώτο ημίχρονο, στο δεύτερο προσπαθήσαμε να σκοράρουμε με αντεπιθέσεις και δεν κινδυνεύσαμε” ενώ σχολίασε και την εμφάνιση του ΟΦΗ προσθέτοντας “δεν ήταν άσχημη η εμφάνιση του ΟΦΗ παρά την ήττα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου