Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Για λόγους δημόσιας τάξης, η ΓΓΑ δεν επιτρέπει την μετακίνηση οπαδών του Παναθηναϊκού για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό.




Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση

"Απαγορεύουμε τη διάθεση εισιτηρίων εκ μέρους της γηπεδούχου ΠΑΕ στη φιλοξενούμενη ΠΑΕ και τη συνακόλουθη μετακίνηση των φιλάθλων αυτής, για τον αγώνα της 15ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Α΄ Εθνικής
κατηγορίας  (Super League), μεταξύ των ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, για άκρως σοβαρούς λόγους τήρησης της δημόσιας τάξης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου