Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

O Aρσέν Βενγκέρ ανέλαβε την ευθύνη για την ισοπαλία με την Γουλβς


"θα υπάρξουν και άλλα σκαμπανέβάσματα και άλλοι χαμένοι βαθμοί. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε αβαντάζ από τους χαμένους βαθμούς των άλλων ομάδων που διεκδικούν το πρωτάθλημα. Ειλικρινά με εκνευρίζει αφάνταστα.

Πρέπει να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες. Όταν μία ομάδα έχει την δυνατότητα να πάρει αβαντάζ από ένα άτυχο αποτέλεσμα μιας άλλης ομάδας, που διεκδικεί το πρωτάθλημα, τότε είναι υποχρεωμένη να το κάνει.

Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι το γεγονός ότι όταν βρισκόμαστε μπροστά στο σκορ με ένα γκολ διαφορά δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε. Πρέπει να κατηγορούμε τους εαυτούς μας.
Ο γκολκίπερ τους έκανε τον αγώνα της ζωής του, πάλεψαν σαν λοντάρια και μπράβο τους. Δεν ξέρω πόσα σουτ κάναμε στην εστία της Γουλβς αλλά είναι το στυλ παιχνιδιού το οποίο αν γίνει 20 φορές θα το κερδίσουμε τις 19".

Ο Βενγκέρ θεωρεί ότι η ομάδα του έπρεπε να κερδίσει χωρίς την βοήθεια του πέναλτι, αν και νιώθει εκνευρισμένος που για ακόμα μία φορά η διαιτησία της γύρισε την πλάτη.

"Φαίνεται ότι για να πάρουμε εμείς πέναλτι θα πρέπει να παλέψουμε σκληρά. Είμαι υπεύθυνος για την απόδοση της ομάδας μου όχι όμως και του διαιτητή. Δεν έχω επιρροή. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει το παιχνίδι και αυτό είναι που με νοιάζει. Το θέλαμε πάρα πολύ αλλά δεν ήμασταν τόσο καλοί στον τεχνικό τομέα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου