Η Σέλτικ νίκησε με 3-0 στην έδρα της Ντανφέρμιλ και διατήρησε το +2 από την Ρέιντζερς, η οποία νίκησε επίσης με 3-0 την Μάδεργουελ στο "Άιμπροξ".
Στόουκς, Βανιάμα και Μουλγκρού πέτυχαν τα γκολ για τους "καθολικούς", για τους οποίους ήταν ξανά βασικός ο Σαμαράς, ενώ τα τέρματα για τους "προτεστάντες" πέτυχαν οι Χίλι, Αλούκο και Κρέγκαν (αυτογκόλ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου