Ο Γκάρι Άμπλετ τους τελευταίες 16 μήνες πάλευε με τον καρκίνο καθώς είχε "χτυπηθεί' από το λέμφωμα Χότζκιν. Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς όμως λύγισε χάνοντας την μάχη στα 46 του χρόνια.
Γεννημένος στο Λίβερπουλ, ξεκίνησε από τις ακαδημίες των "ρεντς" φορώντας την φανέλα της πρώτης ομάδας για 109 φορές την περίοδο 1985-1992. Στη συνέχεια
αγωνίστηκε και στην "μισητή" αντίπαλο,Έβερτον, όπου είχει 18 συμμετοχές (1992-1996).Παρόλο που μεταπήδησε στον "εχθρό", ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στις τάξεις και των δύο ομάδων. Στην είδηση του θανάτου του, τόσο η Λίβερπουλ όσο και η Έβερτον εξέδωσαν ανακοινώσεις με τις οποίες εκφράζουν τα θερμά τους συλληπτήρια στην οικογένεια και τους φίλους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου