Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Με σύνθημα "Πρωταθλητή σε θέλουμε Παναθηναϊκέ" και πανό εναντίον του Μπιτσαξή περίπου 400 οπαδοί υποδέχθηκαν την αποστολή στο Αγρίνιο



Με σύνθημα "Πρωταθλητή σε θέλουμε Παναθηναϊκέ" και πανό εναντίον του Μπιτσαξή περίπου 400 οπαδοί υποδέχθηκαν την αποστολή στο Αγρίνιο.

Το "γλέντι" των οπαδών του "τριφυλλιού" είχε ξεκινήσει από την ώρα που το πούλμαν του Παναθηναϊκού είχε φτάσει στο Μεσολόγγι.


Εκεί βρίσκεται ένας από τους πιο δυναμικούς συνδέσμους των "πράσινων" όπου ξεκίνησε η υποδοχή με αρκετά μηχανάκια να έχουν βγει στην διασταύρωση για να περιμένουν να πάνε συνοδεία το πούλμαν που μετέφερε τους πράσινους μέχρι το Αγρίνιο.

Το πάρτι συνεχίστηκε στο Αγρίνιο και το ξενοδοχείο όπου κατέλυσε η αποστολή καθώς 400 και πλέον άτομα με καπνογόνα ζητούσαν με συνεχή συνθήματα νίκη επί του τοπικού Παναιτωλικού και κατάκτηση του φετινού τίτλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου