Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αντουάν Κομπουαρέ:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με υποστήριξαν όλες αυτές τις μέρες. Αυτό με άγγιξε αρκετά. Αποχωρώ από την Παρί Σεν Ζερμέν και πιστεύω πως έχω αφήσει δουλειά στη μέση, αλλά είμαι σίγουρος πως τα έδωσα όλα. Έχω αγωνιστεί στην ομάδα και έχω κατακτήσει τρόπαια.
Είμαι περήφανος που έκατσα στον πάγκο του συλλόγου αυτά τα 2,5 χρόνια, όπου κατακτήσαμε ένα Κύπελλο και είμαι περήφανος που άφησα την ομάδα με τον τίτλο του “πρωταθλητή χειμώνα”. Θέλω να ευχηθώ κάθε επιτυχία στην ομάδα και στη νέα προοπτική που της ανοίγεται. Θα παραμείνω ένας φανατικός φίλος της Παρί Σεν Ζερμέν». «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με υποστήριξαν όλες αυτές τις μέρες. Αυτό με άγγιξε αρκετά. Αποχωρώ από την Παρί Σεν Ζερμέν και πιστεύω πως έχω αφήσει δουλειά στη μέση, αλλά είμαι σίγουρος πως τα έδωσα όλα. Έχω αγωνιστεί στην ομάδα και έχω κατακτήσει τρόπαια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου