Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο (31/12) η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατά την οποία αποφασίστηκε η απαλλαγή από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης από 1/7/2010 έως και 30/6/2011 για τα μέλη της διοίκησης, όπως και τους Ελεγκτές.
Συγκεκριμένα:
- Εγκρίθηκαν οι οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας και του πίνακα διάθεσης αποτελεσμάτων για την εταιρική χρήση από 01.07.2010 μέχρι 30.06.2011, με δύο ψήφους κατά και δύο λευκά.
- Απαλλάχθηκαν τα μέλη του δ.σ. και οι ελεγκτές από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τη συγκεκριμένη εταιρική χρήση, με δύο ψήφους κατά και ένα λευκό.
- Εκλέχτηκε ο ίδιος ορκωτός ελεγκτής (Παπαδημητρίου) Χρήστος) και για την επόμενη χρήση (τρεις ψήφοι κατά και ένα λευκό) και εγκρίθηκε η αμοιβή του.
Θυμίζουμε ότι τα θέματα της ημερησίας διάταξης ήταν:
1. Ανάγνωση των εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και του Ορκωτού Ελεγκτή επί των ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων της Εταιρίας για την εταιρική χρήση από 01.07.2010 έως 30.06.2011.
2. Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων της Εταιρίας και του Πίνακα Διάθεσης Αποτελεσμάτων για την εταιρική χρήση από 01.07.2010 έως 30.06.2011.
3. Απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης από 01.07.2010 έως 30.06.2011.
4. Εκλογή τακτικού και αναπληρωματικού Ορκωτού Ελεγκτή για τις ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις της Εταιρίας για την εταιρική χρήση από 01.07.2011 έως 30.06.2012 και καθορισμός της αμοιβής τους.
5. Έγκριση αμοιβής Ορκωτού Ελεγκτή για την κλειομένη χρήση (01.07.2010 - 30.06.2011)
6. Διάφορα θέματα και ανακοινώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου