Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Σίσιτς:θέλω να κλείσω την καριέρα μου στον ΟΦΗ.


Σίσιτς: «Θέλω να γεράσω στον ΟΦΗ»


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας

Για τη επιλογή του να πάει στον ΟΦΗ
«Ήταν σωστή η επιλογή που έκανα. Πέρασα πολύ όμορφες στιγμές. Βρέθηκα σε ένα πολύ καλό γκρουπ, με παίκτες που είναι πολύ καλοί χαρακτήρες. Όλοι οι παίκτες προσπαθήσαμε για το
καλύτερο για τον ΟΦΗ. Άλλες φορές η προσπάθεια μας στέφθηκε με επιτυχία και άλλες όχι. 

Όμως ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει ότι όλοι οι παίκτες θέλαμε σε κάθε αγώνα την επιτυχία για τον ΟΦΗ. Συνολικά πιστεύω ότι η σεζόν είναι επιτυχημένη για τον ΟΦΗ, παρά τα πολλά προβλήματα κυρίως στον οικονομικό τομέα που αντιμετωπίσαμε». 

Για το αν θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στον ΟΦΗ
«Φυσικά. Όχι μόνο θέλω να συνεχίσω, αλλά θέλω να κλείσω την καριέρα μου στον ΟΦΗ. Θέλω να γεράσω ποδοσφαιρικά στην ομάδα μου. Όμως δεν αρκεί μόνο η δική μου διάθεση. Θα πρέπει να το θέλουν κι άλλοι. 

Θα πρέπει να το θέλει και η διοίκηση. Δεν έχω ακόμη κάποια επίσημη πρόταση από την ομάδα. Φυσικά και αναγνωρίζω ότι η νέα διοίκηση έχει αναλάβει μόλις μερικές ήμερες και δεν είναι δυνατόν μέσα σε 2-3 24ώρα να κλείσει όλα τα θέματα. Όμως με την ευκαιρία θέλω να επισημάνω ότι η χρονιά για όλους μας που είμαστε στον ΟΦΗ ήταν πολύ δύσκολη. 
Εφόσον αλλάξει η κατάσταση κυρίως στον οικονομικό τομέα και η ομάδα μπορέσει να βρει τις αναγκαίες λύσεις ειλικρινά δεν θέλω να φύγω από τον ΟΦΗ. Σήμερα έχω τρεις προτάσεις. Η μια είναι από την Κύπρο και είναι πολύ καλή. 

Όμως θέλω πρώτα να μιλήσω με τη διοίκηση της ομάδας μου. Δεν το κρύβω ότι νιώθω σαν να είμαι πολλά χρόνια στον ΟΦΗ. Όμως θα πρέπει οι συνθήκες δουλειάς να αλλάξουν προς το καλύτερο τη νέα σεζόν. Ο ΟΦΗ έχει μεγάλη δυναμική και κόσμο που είναι συνεχώς κοντά στην ομάδα». 

Για την κλήση του στην εθνική ομάδα
«Δεν είναι η πρώτη φορά που με καλούν να αγωνισθώ στην εθνική ομάδα της πατρίδας μου. Προσωπικά νιώθω πολύ καλά για τη νέα πρόσκληση που δέχθηκα. Πιστεύω ότι είναι σημαντική στιγμή για κάθε επαγγελματία παίκτη να έχει την ευκαιρία να αγωνισθεί στην εθνική ομάδα της πατρίδας του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου