Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΛΑΔΑΚΗΣ Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος 6 ετών.

«Έκλεισε ένας κύκλος, σας ευχαριστώ όλους»


Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος 6 ετών. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας, όλους τους προπονητές που δούλεψα όλα αυτά τα χρόνια, τους συμπαίκτες μου για την άριστη συνεργασία που
είχαμε, τους γιατρούς, τους φυσιοθεραπευτές, τους φροντιστές που με ανέχονταν όλα αυτά τα χρόνια καθώς επίσης και όλο το προσωπικό της ΠΑΕ. Από την Πίτσα που μου έκανε τον καφέ μου κάθε πρωί μέχρι τους λογιστές μας και από τους ανθρώπους που δούλευαν μέσα στα γραφεία μέχρι και όσους ήταν στα πλυντήρια. 

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο της Τρίπολης για την φιλοξενία και την αγάπη που δείξανε προς το πρόσωπο μου. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί αφήνω πίσω μου καλούς φίλους και μια πόλη που τη θεωρώ σπίτι μου. Θέλω να ξέρετε ότι έδωσα στον Αστέρα τον καλύτερο μου εαυτό... 

Σας εύχομαι να έχετε όλοι την υγεία σας και να είστε πάντα κοντά στην ομάδα γιατί σας έχει ανάγκη... 

Με εκτίμηση, 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΔΑΚΗΣ...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου