Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Μπερτράν Ρομπέρ Εγώ είμαι αποφασισμένος να κερδίσω μία θέση στην ενδεκάδα".




είπε στον "Sport 103 fm": 


"Πράγματι περιμένω την έναρξη της περιόδου. και αναμένω μια πολύ καλύτερη σεζόν και για την ομάδα και για μένα, γιατί η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη".


Πρόκεται για νέο προπονητή και θέλω να πιστεύω ότι η ομάδα θα πάει καλύτερα σε όλες τις διοργανώσεις. Οσον αφορά εμένα δεν ξέρω πως θα πάω, θα το δείξει ο χρόνος.


Εγώ το μόνο που έχω να κάνω είναι να δουλεύω και να δίνω το ότι καλύτερο μπορώ και στις προπονήσεις και κατά την διάρκεια της σεζόν για να δείξω στον προπονητή τι αξίζω".
Για την προσωπική του παρουσία και γιατί δεν έπαιζε δήλωσε: "Ο κ. Μπόλονι νομίζω ότι είχε πρόβλημα μαζί μου. Στην αρχή της σεζόν μου είχε μιλήσει με καλά λόγια.
Η μη χρησιμοποίηση μου, ωστόσο, με έριξε πολύ και παρά την καλή δουλειά που έκανα στις πορπονήσεις δεν μπόρεσα να πάρω τα πάνω μου. Δεν μιλήσαμε μετά.
Στο ξεκίνημα μου είπε ότι του αρέσω ότι "θέλω να δουλέψεις και να παίξεις καλά για τον ΠΑΟΚ". Οπως φάνηκε, όμως, δεν του άρεζα σαν παίκτης και για αυτό δεν πήρα ευκαιρίες. Ελπίζω η νέα τεχνική ηγεσία να μου δώσει ευκαιρίες και να πάρω την εμπιστοσύνη που μου χρειάζεται".
Για τη νέα σεζόν: "Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τον Μπόλονι. Είτε έμενε, είτε όχι εγώ θα συνέχιζα την προσπάθεια μου. Ηταν μία απόφαση να μην συνεχίσει. Εγώ είμαι αποφασισμένος να κερδίσω μία θέση στην ενδεκάδα".
Για τις προτάσεις που λέγεται πως είχε από Γαλλία και Αγγλία: "Ναι υπήρξαν. Εγώ κοιτούσα που θα είχα περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Συζήτησα με τον Ζήση Βρύζα, μου είπε να μείνω, με έκανε να πιστέψω ότι θα μπορούσα να παίξω περισσότερο από τον Ιανουάριο και μετά, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Οπως και να έχει θέλω να βοηθήσω να πετύχει ο ΠΑΟΚ τους στόχους του".
Για την απουσία του Βιείρίνια: "Σίγουρα ήταν σημαντική μονάδα. Από την προετοιμασία μέχρι που αποχώρησε βοήθησε πολύ. Εγώ δεν θα κοιτάξω την θέση μου το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου και θέλω να παίζω, θέλω να κερδίσουμε το Κύπελλο Ελλάδας, να πραγματοποιήσουμε καλύτερη πορεία από πέρσι στο Europa League και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Κάτι που είναι δύσκολο με Ολυμπιακό και Παναθηναίκό αλλά όχι ακατόρθωτο".
Για το ότι ο Γιώργος Δώνης πέρσι έφτασε στον τελικό Κυπέλλου και παλαιότερα κατέκτησε τον τίτλο με την Λάρισα: "Σίγουρα θα είναι όμορφο. Ενας τελικός είναι πάντα ένας τελικός. Θυμάμαι τον περσινό μας αποκλεισμό από τον Ατρόμητο του Γιώργου Δώνη και πόσο θύμωσαν οι φιλαθλοι μας. Δεν θα ξεχάσω την απογοήτευση τους, θα προσπαθήσουμε να τους κάνουμε χαρούμενους".
Για την επιστροφή του Πανθρακικού στην Super League: "Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερε να γυρίσει άμεσα. Εύχομαι να μείνει στη κατηγορία".
Κατέληξε μιλώντας για την Εθνικές ομάδες Ελλάδας και Γαλλίας: "Η Εθνική Ελλάδας είχα καλή παρουσία, όπως και ο Σαλπιγγίδης. Εύχομαι να είναι σύντομα κοντά μας. Η Εθνική Γαλλίας πλήρωσε ότι ήταν νεανική ομάδα, είχε πολλούς νεαρούς παίκτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου