Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ορέστες:Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα αγωνιστώ στην Βέροια



Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα αγωνιστώ στην Βέροια που θεωρώ ότι είναι μία καλή ευκαιρία για μένα", 

Για την κατάστασή του δήλωσε: "Είμαι σε καλή κατάσταση και το μόνο που χρειάζομαι είναι να εγκληματιστώ με την υπόλοιπη ομάδα κάτι που θα γίνεται μέρα με την ημέρα ολοένα και περισσότερο".
Για την υπόσχεσή του προς τους φιλάθλους της Βέροιας είπε: "Θα κάνω ότι καλύτερο γίνεται με τους συμπαίκτες μου για να τους έχουμε χαρούμενος".
Για το αγωνιστικό του προφίλ υποστήριξε: "Η θέση που μου αρέσει και αγωνίζομαι είναι του κεντρικού αμυντικού. Παθιάζομαι με την ομάδα και τα δίνω όλα γι αυτήν και όταν η ομάδα πηγαίνει καλά είμαι και εγώ χαρούμενος".
Για την περσινή του εμπειρία στο Ιράν σχολίασε: "Είναι καλό το επίπεδο του ποδοσφαίρου στο Ιράν απλά είναι δύσκολη η ζωή στο Ιράν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου