Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ράγιος: Μόνο ο Αστέρας υπάρχει στο μυαλό μου



Ισως να πρόκειται για παγκόσμιο ρεκόρ. Πριν από μερικά χρόνια, με τη φανέλα της Γέιδα, είχα δύο δοκάρια. Μετά το πρώτο δοκάρι είπα ότι είμαι άτυχος, αλλά δεν πειράζει, θα συνεχίσω να προσπαθώ και θα επιχειρήσω να
σκοράρω αργότερα".
Στη συνέχεια, το νέο σουτ που εξαπέλυσε βρήκε ξανά το δοκάρι μετά την απόκρουση του Γλύκου: "Ηταν διαφορετική φάση αυτή, αφού ο γκολκίπερ του ΠΑΟΚ πραγματοποίησε πολύ όμορφη απόκρουση, αλλά και πάλι ήμουν άτυχος, καθώς η μπάλα σταμάτησε στο δοκάρι και δεν κατέληξε στα δίχτυα. Όμως είχα πίστη και πίστευα ότι θα σκοράρω στη συνέχεια".
Όσον αφορά το τρίτο δοκάρι, τόνισε: "Εκεί κατάλαβα ότι απλά δεν ήταν η μέρα μου και είμαι άτυχος. Αυτό όμως είναι το ποδόσφαιρο. Τώρα είναι σίγουρο ότι κάτι μου χρωστάει η τύχη, οπότε περιμένω ότι στον επόμενο αγώνα θα πετύχω τουλάχιστον ένα γκολ!".
Καταλήγοντας, ο Ράγιος τόνισε: "Μόνο ο Αστέρας υπάρχει στο μυαλό μου. Θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται με τον Αστέρα. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Τόσο πίσω από τον επιθετικό όσο και δεξιά ή αριστερά είναι το ίδιο για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου