Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Κασίγιας:"Για να είμαι ειλικρινής, δεν θα μπορούσα να ψηφίσω τον εαυτό μου.




"Για να είμαι ειλικρινής, δεν θα μπορούσα να ψηφίσω τον εαυτό μου. Προτιμώ η αναγνώριση της δουλειάς μου να έρθει απ' έξω παρά από τον εαυτό μου


Στη συνέχεια ο Ισπανός τερματοφύλακες σχολίασε το γεγονός ότι από το 1963 και τον Λεβ Γιασίν δεν έχει πάρει άλλος τερματοφύλακας αυτό το βραβείο.
"Αναρωτιέμαι γιατί από τότε ένας τέτοιος παίκτης σε τόσο κρίσιμη θέση δεν έχει αναγνωριστεί.
Είμαστε σαν τους οδηγούς της Formula 1 που ποτέ δεν ξεκινούν από την πρώτη ή τη δεύτερη θέση, αλλά από την έκτη ή την έβδομη παρά το γεγονός ότι είμαστε οι μόνοι απαραίτητοι παίκτες σε μια ομάδα".
Οσο για την ψήφο του, εξήγησε γιατί θα την δώσει στον Σέρχιο Ράμος:
"Είχε την πιο ολοκληρωμένη χρονιά του τα τελευταία χρόνια. Είναι ένας απίστευτος κεντρικός αμυντικός. Ηταν συγκλονιστικός σε όλο το πρωτάθλημα και τρομερός στο Euro".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου