Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ιτάνζ:Μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη, αλλά αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο





δεν είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, γιατί προηγηθήκαμε δύο φορές. Δεν ήμασταν τόσο αποτελεσματικοί, αλλά είχαμε το πάθος και τη γνώση ότι αυτό το ματς ήταν πολύ σημαντικό.
Μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη, αλλά αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Παίξαμε με 10 παίκτες για 20 λεπτά».
Για το ντεμπούτο του δήλωσε: «Ηταν μία καυτή αρχή απέναντι στον Αρη, σε ντέρμπι. Νομίζω ότι ήμασταν καλύτερη ομάδα, ότι είμαστε καλύτερος σύλλογος. Νιώθω παράξενα παίζοντας σε μια νέα ομάδα, πρέπει να προσαρμοστείς με τους συμπαίκτες σου αλλά και τη νέα ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου