Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Χριστόπουλος:Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο.





Αναλυτικά, τα όσα είπε:
Για το ματς: «Ήταν ένα ισορροπημένο παιχνίδι. Κατά διαστήματα και οι δυο ομάδες είχαν την υπεροχή. Στο πρώτο μέρος δεν απειληθήκαμε ιδιαίτερα παρά μόνο στις καθυστερήσεις του πρώτου
ημιχρόνου. Μας δόθηκε η δυνατότητα να προηγηθούμε στο σκορ, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να κρατήσουμε το προβάδισμα λίγο παραπάνω. Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον κύριο Παράσχο για τη δουλειά που κάνει και στην ομάδα του Λεβαδειακού για την προσπάθεια και να τους ευχηθώ καλή συνέχεια».
Για την κακή εικόνα του πρώτου ημιχρόνου: «Δεν ήταν η σκοπιμότητα ο λόγος της κακής εικόνας. Από την πλευρά μου θα πω ότι πολλοί δικοί μας παίκτες δεν βρέθηκαν σε καλή βραδιά. Αυτό φάνηκε και από τις επαφές μας με τη μπάλα, αλλά και από τα τρεξίματα που είχαν κάποιοι ποδοσφαιριστές. Είναι σημαντικό σε μια όχι τόσο καλή βραδιά για μας σε μια δύσκολη έδρα να φεύγουμε με θετικό αποτέλεσμα».
Για το αν το γεγονός ότι ο ΠΑΣ προηγήθηκε αφήνει μια πικρία για το αποτέλεσμα: «Σίγουρα αφήνει πικρία. Το είπα και προηγουμένως ότι δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε λίγο παραπάνω το γκολ που είχαμε πετύχει».
Για το γκρουπ των ομάδων που θα δώσει τη μάχη εισόδου στα πλέι οφ: «Ο δρόμος του πρωταθλήματος είναι μακρύς ακόμα. Κάποιες ομάδες πέρασαν εύκολο πρόγραμμα, εμείς και ο Λεβαδειακός έχουμε περάσει ένα δύσκολο πρόγραμμα και συνεχίζουμε με δύσκολα παιχνίδια. Οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις, θα δούμε στο τέλος τη συγκομιδή των βαθμών».
Για την άποψη ότι ο ΠΑΣ είναι η καλύτερη ομάδα που πέρασε από τη Λιβαδειά τη φετινή χρονιά: «Μας τιμάνε τα λόγια που λέτε για την ομάδα μας. Σας ευχαριστούμε πολύ. Σίγουρα υπήρχε μια δυσμενής παράδοση στη Λιβαδειά. Παρά την ισοπαλία, πρέπει να πω ότι δυστυχώς δεν βρεθήκαν σε τόσο καλή ημέρα αρκετοί ποδοσφαιριστές. Οπότε είμαστε εν τέλει ικανοποιημένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου