«Είναι η πιο μεγάλη νίκη με την φανέλα του Ατρομήτου που έχω ζήσει. Χαίρομαι που αυτό συνέβη γιατί θέλαμε να δώσουμε χαρά στον πρόεδρό μας, κύριο Σπανό. Σίγουρα ήταν ωραίο το γκολ μου αλλά δεν
κοιτάω αυτό. Κάναμε πολύ καλή ομάδική δουλειά και πετύχαμε τη νίκη απέναντι στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Ήταν πολύ σημαντικό ότι ο κόσμος τυου Ολυμπιακού χειροκρότησε το γκολ μου. Είναι μία σπουδαία στιγμή για οποιονδήποτε αθλητή το να τον χειροκροτούν οι αντίπαλοι. Παράλληλα αυτό δείχνει και τη νοοτροπία του κόσμου του Ολυμπιακού. Αναγνωρίζει κάτι το όμορφο ακόμα και εάν είναι σε βάρος της ομάδας του. Τους ευχαριστώ πολύ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου