Ζαραδούκας Είμαστε δυσαρεστημένοι από την ισοπαλία.
Είμαστε δυσαρεστημένοι από την ισοπαλία. Στα αποδυτήρια είδα στεναχωρημένα πρόσωπα για το αποτέλεσμα. Ολοι μαζί να αναλάβουμε τις ευθύνες μας για να βγάλουμε την ομάδα από αυτή τη θέση που είναι", .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου